2. Якщо хочеш бути щасливим,
працюй до самозабуття, працюй
так, щоб ти відчував себе
творцем, майстром, господарем в
улюбленому ділі. Працюй так,
щоб очі твої виражали
одухотвореність великим
людським щастям – щастям
творчості.
В. Сухомлинський
3. Зміст
Загальні відомості
Відомості про атестацію
Навчально-методична база
Методичні розробки
Публікації
Позакласна робота з англійської
мови
Класне керівництво
4. Загальні відомості
Народилася: 19.10.1971р.
Закінчила: Київський державний
лінгвістичний університет
Спеціальність: вчитель
англійської мови
Кваліфікаційна категорія:
«спеціаліст вищої категорії»
Педагогічний стаж: 20 років
5. Хочу стати вчителем – це я зрозуміла ще в
школі .
Мій улюблений вчитель Яковенко Наталія
Іванівна, саме вона, зіграла вирішальну роль у
моєму професійному самовизначенні. Я
захоплювалася її манерою говорити, її
сердечністю, доброзичливістю, тактовністю, у
мене постійно виникало бажання бути схожою на
неї. Після закінчення школи в мене не було
сумнівів, де вчитися і ким стати. Тільки
педагогічний інститут!
… І тепер я мрію про те, що б усі мої учні
виходили у великий світ з серцем відкритим
добра і краси, душею здатної любити і спів-
чувати, щоб вони повністю самореалізува-
6. Моє творче кредо:
Навчати з
любов’ю,
з душею, з
терпінням.
Докласти зусилля,
додати уміння,
бажання й
старання.
І все – залюбки!
8. Відомості про атестацію
Рік проходження Кваліфікаційна категорія
2006 – 2007 н.р.
2011-2012 н.р.
Встановлено
кваліфікаційну категоріїю
– “Спеціаліст першої
категорії”
Встановлено
кваліфікаційну категоріїю
– “Спеціаліст вищої
категорії”
9. Наочні посібники (підручники,
словники, таблиці, схеми)
Дидактичні матеріали по темах.
Роздаткові матеріали
Конспекти уроків
Сценарії позакласних заходів
Колекція аудіо- та відео
матеріалів для проведення уроків
Навчально-методична база
11. Проект - це вид навчальної
діяльності,
в якій задіяні досвід, уява, знання
та бажання поділитися з іншими. Це дає можливість
створити додаткову
мотивацію.
Учні виконують
проекти тому, що
це їм цікаво.
Результатом
проекту може бути
плакат, картки,
словник в малюнках,
малюнок з
надписами, тощо.
12. Формула ефективності й
успішності викладання:
Глибокі теоретичні знання з
предмета, педагогіки та психології
Ретельне планування та підготовка
уроку
Творчий підхід вчителя
Артистичність
13. У ході роботи над методичною
проблемою маю на меті:
Активізувати пізнавальну діяльність учнів
Формувати когнетивну компетенцію
Розвивати самостійність у навчанні, критичне
мислення
Задовольняти пізнавальні потре-
би учнів у відповідності до їх на-
хилів, запитів, здібностей
Прищеплювати учням інтерес
до вивчення іноземної мови як
засобу спілкування
14. У своїй роботі
використовую:Метод проектів
Навчальні ігри
(рухливі та
рольові: ігри з
розвитку
мовлення,
фонетичного
слуху, з
використанням
ігрових
матеріалів).
15. На своїх уроках розвиваю:
Творчі здібності
учнів
Творче та логічне
мислення
Творчий потенціал
Уміння критично
мислити
Внутрішню свободу
як запоруку
самореалізації
Гнучкість, мислення,
здатність змінити
свою думку
16. На своїх уроках розвиваю:
Оригінальність,
нестереотипність
Точність у
відпрацьовуванні
кожної деталі
Швидке орієнтування
у складній ситуації
Уяву і фантазію
Розкутість,невимушен
ість.
Почуття комфорту
поміж складного і
незвичного
18. Виступи на засіданнях
предметної комісії суспільно-
гуманітарних дисциплін та
педчитаннях
«Проектна методика на уроках
англійської мови»
«Інноваційні технології в
особистісно зорієнтованому
навчанні»
«Шляхи, засоби та методи
патріотичного виховання учнів
підліткового віку»
19. Методична скарбничка
Комплекс тестових завдань з
англійської мови для 3-го курсу,
спеціальність «Кухар. Кондитер»
Презнтація на тему: «My future
profession»
Презентація на тему: «Використання
прислів’їв на уроках англійської мови»
Методична розробка до циклу уроків на
тему: «About myself. My personality.»
Презентація на тему
«My native town»
24. Проблемна тема, над якою працюю:
Формування в учнів основних
національних цінностей і ціннісного
ставлення
до держави й суспільства.Використовую такі форми виховної
роботи:
години спілкування
бесіди
усні журнали
диспути
конкурси
психолого-педагогічну діагностику
анкетування
батьківські всеобучі
Я - класний керівник
25. Учитель має принести в дар
учню:
уроки життя, радості, співпраці,
розуміння, думок, пізнання, краси,
мовчання, мудрості, любові…
Ш.О. Амонашвілі