В січні 2008 року в училищі була створена Рада учнівського самоврядування (РУС). Мета створення РУС полягала в тому, щоб навчити молоде покоління азів управлінської діяльності, самостійності в прийнятті рішень, відповідальності за свої вчинки. Важливу роль в учнівському самоврядуванні відіграють офіційні лідери - особи, які вповноважені колективом для керівництва тією чи іншою сферою діяльності. Це - президент, голови комісій, старости навчальних груп.
Учнівське самоврядування в навчальному закладі дало багато можливостей для формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості, розвитку творчого потенціалу учнів, створило широке поле для самовизначення, саморозвитку і самореалізації особистості. Саме це дало можливість розвинути активність учнів, виховати почуття власної гідності, виявити себе в конкретній справі, стати здатним брати на себе моральну відповідальність перед суспільством за себе, за інших, за справу.
І сьогодні немає жодної ділянки училищного життя, яка б не знаходилась поза сферою діяльності учнівського самоврядування. Щоб учнівське самоврядування повноцінно працювало, з активом проводяться навчання, тренінги, семінари, тощо.
Лідери учнівського самоврядування активні учасники проведення виховних заходів:"Учителеві жовтень усміхається", "Роки людині до лиця", до Дня людей похилого віку; урок мужності до Дня українського козацтва "Ми - діти козацького роду"; "Мова - душа народу"; "Слався земле людською любов'ю, земле рідна, з тебе виросли ми", до Дня працівників сільського господарства; до Дня Гідності та Свободи (ярмарка - розпродаж кондитерських виробів, приурочена збору коштів для учасників АТО); усний хурнал "Україна понад усе...", присвячений пам'яті героїв полеглих під Крутами, беруть участь у наведені порядку на території училища, в благоустрої побутових умов в гуртожитку та дотриманні дисципліни і правил проживання.
Отже, учнівське самоврядування є першим і важливим стартом для учнів, де вони можуть проявити свої організаторські здібності, відчути відповідальність за свої вчинки, проявити активність. Адже, учень - це перш за все особистість і потрібно його сприймати як рівноправного члена навчально - виховного процесу.