Завітайте на наш новий вебсайт: vpu25.rv.ua

     Субота, 26.09.2020, 23:16Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Вище професійне
училище №25
смт Демидівка
Рівненської  обл.
Меню сайту
Категорії розділу
Навчально-виробнича робота [336]
Виховна робота [221]
Методична робота [38]
Психологічна служба [36]
Учнівське самоврядування [17]
Спортивна робота [108]
Національно-патріотичне виховання [46]
Наше опитування
Ким ви є для училища?
Всього відповідей: 218
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти


1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.

2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:

1) статут закладу освіти;

2) ліцензії на провадження освітньої діяльності;

3) сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;

4) структура та органи управління закладу освіти;

5) кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;

6) освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;

7) ліцензований обсяг;
фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти станом на січень 2020 року – 345 осіб;

8) мова освітнього процесу – українська;

9) наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення – наразі вакантних посад немає;

10) матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);

11) наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання;

12) результати моніторингу якості освіти;

13) річний звіт про діяльність закладу освіти;

14) правила прийому до закладу освіти;

15) умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;

16) розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;

17) перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати:

18) правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти – визначено в Статуті (розділ 4);

19) план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;

20) порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;

21) порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування);

22) інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.

3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.

5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів